Close
  • Työntekijälle
    • Avoimet työpaikat
    • Extranet
    • Ota yhteyttä
    • Lataa työnhaunopas
  • Työnantajalle
    • Henkilöstövuokraus
    • Rekrytointipalvelu
    • Tarjouspyyntö
    • Lataa rekrytoinnin opas
  • Ajankohtaista
    • Tiedostopankki
  • Ota yhteyttä
  • Extranet
  • Työntekijälle

      Avoimet työpaikat

      Haemme osaajia usealle eri alalle.

      KATSO AVOIMET TYÖPAIKAT

      Extranet

      Kirjaa tuntisi sähköiseen kirjausjärjestelmään.

      EXTRANET

      Ota yhteyttä

      Tarvitsetko apua tai neuvoja? Ota yhteyttä paikalliseen toimistoomme.

      OTA YHTEYTTÄ

      Tiedostopankki

      Etsitkö unelmiesi työpaikkaa? Lataa tälltä ultimaattinen työnhaun opas ja liity postituslistallemme.

      lue lisää

  • Työnantajalle

      Henkilöstövuokraus

      Henkilöstövuokraus on helppo tapa kasvattaa omaa liiketoimintaa pienemmillä riskeillä.

      Lue lisää

      Rekrytointipalvelu

      Yrityksen menestymisen kannalta, oikeat henkilöt ovat kasvun perusta.

      Lue lisää

      Tarjouspyyntö

      Kuvaile meille työntekijätarpeesi sekä jätä yhteystietosi.

      lue lisää

      Tiedostopankki

      Täältä voit ladata hyödylliset oppaamme!

      lue lisää

  • Ajankohtaista
    • Tiedostopankki
  • Ota yhteyttä
    • Ajanvaraus
    • Tilaa uutiskirjeemme
  • Extranet

Oletko sinä osa LämpöYkkösen tulevaisuuden asiantuntijatiimiä? Tutustu avoinna oleviin tehtäviin sekä Kimmon uratarinaan.

Arvostatko pienempää hiilijalanjälkeä ja haluat omalta osaltasi tarjota puhtaampaa ja parempaa vaihtoehtoa lämmittämiselle? LämpöYkkönen hakee innokkaaseen ja tekevään joukkoonsa useita innokkaita tekijöitä:

LämpöYkkönen yrityksenä:

LämpöYkkösen tavoitteena on pienentää yhdessä asiakasyritysten kanssa valtakunnallisia CO2-päästöjä ja samalla säästää energiankulutuksessa.

  • Perustettu vuonna 2007.
  • Toteuttaa lämmitys- ja viilennysratkaisua yrityksille ja kotitalouksille.
  • Liikevaihto 24,9 miljoonaa euroa vuonna 2019.
  • Työllistää yli 150 alan ammattilaista.
  • Kasvanut voimakkaasti, viime vuonna kasvua oli 26,9 %.

LämpöYkkönen palkittiin keväällä vuoden 2019 Myyntiorganisaationa. Sen vahvuuksiksi nimettiin myynnin johtamisen, innovatiivisuuden ja asiakaskeskeisyyden lisäksi vastuullisuus. Lämpöykkönen tarjoaa näköalapaikan trendikkään alan sisällä. Työntekijät pääset seuraamaan alan sekä yrityksen kehittämistä ja totuttamaan merkityksellisiä asioita CO2 päästöjen vähentämiseksi.

Avoinna olevat tehtävät:

B2C-Energiaratkaisumyyjää Turun seudulle vastaamaan kuluttajamyynnistä. Lisää tehtävästä ja hakuohjeet alla olevan linkin kautta.
Hae nyt
B2B-Energiaratkaisumyyjää Turun seudulle vastaamaan yritysmyynnistä. Lisää tehtävästä ja hakuohjeet alla olevan linkin kautta.
Hae nyt
B2C-Energiaratkaisumyyjää (digimyynti) Oulun seudulle osaksi kuluttajamyyntitiimiä. Lisää tehtävästä ja hakuohjeet alla olevan linkin kautta.
Hae nyt
B2C-Myyntipäällikköä Oulun seudulle vastaamaan kuluttajamyyntiyksikön vetämisestä. Lisää tehtävästä ja hakuohjeet alla olevan linkin kautta.
Hae nyt

Lisätietoja tehtävistä antaa Jeremy Kurvinen p. 040 515 5497 tai sähköpostitse: jeremy(a)totalhenkilostopalvelut.fi 

 

Uratarina: Millaista on työskennellä LämpöYkkösellä?

Kysyimme LämpöYkkösen työntekijältä Kimmolta, millaista työskentely lämmitys- ja viilennysratkaisujen parissa on ja kuinka hän päätyi alalle. Entä kenelle myyntityö sopii?

Erinomaiset mahdollisuudet oman itsensä kehittämiseen

Pikkarainen on työskennellyt kaupan alalla jo lähes 20 vuotta, tällä hetkellä hän työskentelee LämpöYkkösellä Energiaratkaisumyyjänä Hämeenlinnan seudulla. Työhuone, jossa on Pikkaraisen lisäksi muutaman kollegan työpiste, sijaitsee Innoparkin tiloissa. Viikoittaiset palaverit myyntiryhmän kanssa pidetään etäyhteydellä.

– Olemme vähän kuin yrittäjiä yrityksen sisällä. Työ on hyvin itsenäistä, Pikkarainen pohtii.

Myyntialalla myynnin koulutusta tärkeämpää on innokkuus ja halu oppia. Myyjän rooli ei myöskään pääty siihen, kun kauppa lyödään lukkoon. Kimmo Pikkarainen pitää asiakkaisiinsa yhteyttä myös lämpöjärjestelmän käyttöönoton jälkeen.

– Haluan pitää asiakkaistani huolta myös kaupanteon jälkeen. Yritykset kouluttavat tehtävään. Kokemuksen myötä koulutustarve vähenee, mutta kollegoilta saa aina hyvää sparrausapua. Itselläni jäi aikoinaan ammattikorkeakoulun opinnot kesken, kun työ vei mukanaan, Pikkarainen muistelee.

Näköalapaikka trendikkään alan sisällä

Pikkarainen on itsekin työskennellyt myynnin esimiestehtävissä. Hän arvostaa LämpöYkkösen matalaa hierarkiaa ja sitä, että johtajilla on omaakin työkokemusta kentältä.

– Myynti työskentelee myyntijohtajan alaisuudessa, mutta kaikki toimitusjohtajaa myöten voivat soittaa ja kysyä kuulumisia.

LämpöYkkösellä kaikki ovat mukana kehitystyössä ja uusiin ideoihin sekä toimintamallien kehittämiseen suhtaudutaan yrityksessä myönteisesti. Eikä innovointi ole vain johdon asia, vaan siihen osallistuvat kaikki.

– Monet kehitystarpeet nousevat kenttätyössä esiin. Johto kuuntelee myyjiä herkällä korvalla ja uusiin ideoihin suhtaudutaan positiivisesti, Pikkarainen kiittää.

LämpöYkkönen ei itse tuota laitteita vaan asentaa ja huoltaa yhteistyökumppaneiden valmistamia järjestelmiä. Siksi kehitystyötäkin tehdään tiiviissä yhteistyössä.

– Meillä on paljon suuria,  myös kansainvälisiä kumppaneita. Hyvä yhteys toimijoiden välillä antaa mahdollisuuden reagoida asiakkaiden tarpeisiin, Pikkarainen vakuuttaa. Uusia toimintamalleja otetaan käyttöön yhteisillä koulutuspäivillä, jotta kaikki pääsevät sisäistämään ne osaksi omaa työtään.

Huippusuorituksesta maksetaan sen mukainen korvaus

Onnistumisista palkitaan ja niistä saa myös itse intoa työhön. Joskus innostus meinaa viedä mukanaan niin, että päivät venähtävät.

– Töitähän riittäisi vaikka 24/7, mutta sellaista tahtia ei kovin kauan jaksa. Jokaisen pitää itse huolehtia omasta ajankäytöstään ja jaksamisestaan, mutta siihen myös kannustetaan. Esimerkiksi koulutuspäiviin liittyy aina jotain virkistystoimintaa muistutuksena siitä, ettei elämä ole pelkkää työtä, Pikkarainen kertoo.

 

Ihminen ihmiselle ja tukea myyntityöhön

Myyntiin voi tulla myös heikkoja kausia. Yksityiselämän huoletkin näkyvät helposti tuloksissa. Silloin ei Pikkaraisen mielestä pidä pelätä pyytää apua.

– Meillä käydään ensin esimiehen kanssa läpi heikkoon tulokseen vaikuttaneita tekijöitä. Jos kaupan vienti loppuun ei tahdo onnistua, työkaveri voi tulla mukaan asiakaskäynneille laukaisemaan tilannetta, Pikkarainen kannustaa.

LämpöYkkönen palkittiin keväällä vuoden 2019 Myyntiorganisaationa. Sen vahvuuksiksi nimettiin myynnin johtamisen, innovatiivisuuden ja asiakaskeskeisyyden lisäksi vastuullisuus. Kimmo Pikkaraiselle vastuullisuus merkitsee asiakkaan arjen turvaamista.

– Annettu lupaus pitää, oli sitten kyse järjestelmän laadusta tai asennusaikataulusta. Meillä sopimukseen kuuluu yleensä alkuvuosien huoltotoimet ja takuut useammalle vuodelle, tällainen kokonaisvaltaisuus on alalla harvinaista, Pikkarainen sanoo. Pikkaraisella on tapana soitella asiakkaille käyttöönoton jälkeen ja varmistaa, että kaikki on toiminut odotetulla tavalla.

– Myyjä antaa yritykselle kasvot. Vaikka tietoa saa yhä enemmän verkosta ja kaupankäynti digitalisoituu, loppupeleissä ihminen käy kauppaa ihmisen kanssa. Kysymys on luottamuksesta, Pikkarainen korostaa. 

 

Kuopio

Puijonkatu 45
70300 Kuopio
+358 40 055 2675

 

Jyväskylä

Gummeruksenkatu 7 
40100 Jyväskylä
+358 40 127 2265

Tampere

Teiskontie 24 
33540 Tampere
+358 40 127 2265

Linkedin Facebook Instagram